Saturday, April 20, 2013

Pemikir KINI Mencuba ADVERTLETS Setelah Bersama NUFFNANG

Advertlets

Vs
 
Nuffnang

April 2013 adalah tempoh genapnya SETAHUN pemikir menceburi bidang Blog. Maka dengan ini juga, tempoh tersebut turut merujuk kepada tempoh genapnya setahun Pemikir setia bersama Nuffnang. Sudah tentu pendapatan bersama Nuffnang agak baik namun sasaran Pemikir adalah untuk mengetahui sejauh mana mana Blog Pemikir boleh menjana pendapatan dengan program IKLAN yang di sediakan di alam maya.

Oleh itu, adalah menjadi satu usaha yang baik Pemikir rasakan untuk mencuba beberapa syarikat terbabit dengan industri ini sebalum memutuskan untuk terus setia kepada syarikat mana pada tahun ke 4 nanti. Makanya, pada tahun kedua ini Pemikir berhasrat untuk mencuba dua 92) buah syarikat iaitu Advertlets dan Innity sekiranya berjaya pada akhir tahun ini.

Namun, blog Suara Pemikir juga tidak melupakan beberapa perkara lain yang menjadi kegemaran ramai blogger seperti menjual ruangan blog untuk di sewa yang telah terbukti menjadi antara punca pendapatan yang baik kepada mereka.

Bersama ini, Pemikir mengharapkan pandangan para pembaca dan rakan blogger akan hal ini agar dapat memberikan gambaran lebih jelas kepada Pemikir.

Sekian.

3 comments:

  1. Iklan Advertlets ditarik balik setelah ruangan iklan memaparkan aksi wanita bogel oleh adult friendfinder bye bye forever advertlets

    ReplyDelete
  2. kenapa tak cuba komli. komli lagi ok dari nuffnang dan adverlets.

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks