Wednesday, April 10, 2013

KENALI Samseng PEMBULI SMK Tun Hussein Onn PENANG


MAKLUMAT SALAH SEORANG PEMBULI SMK TUN HUSSIEN ONN PENANG | Inilah muka salah seorang pelajar yang dipercayai membuli ketua tingkatan dalam klip video bertajuk VIDEO KETUA TINGKATAN KENA BELASAH! yang sangat mengejutkan dan ganas di mana mereka telah beramai-ramai (lebih dari seorang) memukul pelajar yang tidak melawan dan tidak bermaya.

NAMA : IZZAT SYAFIQ BIN ABDULLAH

BLOG :
http://izzatashadiari.blogspot.com/

BBPIN : 2A9E01F1
SEKOLAH : SMK TUN HUSSIEN ONN

SILA SEBARKAN, SUPAYA BUDAK INI BERJAYA DIBERKAS DENGAN SEGERA! PDRM PON DAH KELUARKAN ARAHAN SURUH MANGSA BUAT REPORT. DENGAN TERSEBARNYA GAMBAR INI, IA AKAN MEMUDAHKAN KERJA PIHAK POLIS.

LAGI GAMBAR BUKTI Di Bawah:



Klik gambar untuk paparan yang sangat jelas. 

VIDEO BUKTI :
GAMBAR SUSPEK :








































Sumber

13 comments:

  1. Nampak muka pijak semut pun tk mati...perangai macam se........tutt. kena bw dia ni mhasabah diri trmasuk makbapa sekali

    ReplyDelete
  2. kite belasah makwe dia yang hodoh

    ReplyDelete
  3. Aduh mukanya narsis abis, itu admin blog ini ya ? Salam kenal ya

    ReplyDelete
  4. saya hairan. yang buat salah bf. kenapa nak kutuk gf dia? oh jap., saya tkde kena mengena sama ada dgn pesalah mahupun awek pesalah.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Ko manusia musibat, tak layak tinggal di malaysia. Woii budak sial, di malaysia ni budak sekolah tak boleh hisap rokok bodoh. Aku akan cari kau setiap kali aku pergi mengajar kat penang. Aku akan ajar kau sekali musibat. Pengecut. Barua. Anak haram. Keturunan anjing. Mampus kau tahun ni Tuhan akan beri balasan kepada kau dan keluarga kau pukimak.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. masalah samseng sekolah ni dah lama wujud..jangan cepat melatah.. masing-masing kena main peranan dan bukan melatah untuk terus letak kesalahan pada pelaku.

    ReplyDelete
  9. Kenapa dia sanggup melakukan perkara dungu sebegitu sekali dia ingat dia bagus dengan kekuatan yang ada? Sepatutnya dia patut jadi pejuang membebas islam di timur tengah dari penjajah lagi bagus

    ReplyDelete
  10. Kenapa dia sanggup melakukan perkara dungu sebegitu sekali dia ingat dia bagus dengan kekuatan yang ada? Sepatutnya dia patut jadi pejuang membebas islam di timur tengah dari penjajah lagi bagus

    ReplyDelete
  11. Kenapa dia sanggup melakukan perkara dungu sebegitu sekali dia ingat dia bagus dengan kekuatan yang ada? Sepatutnya dia patut jadi pejuang membebas islam di timur tengah dari penjajah lagi bagus

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks