Monday, March 4, 2013

Misi GEMPUR Bermula (D-Day) ?: Black Out Di Beberapa Kawasan DI SABAH

"Mereka Mengharapkan Doa Dari Kita Semua"

"Semboyan telah berbunyi....."

Waktu ini dilaporkan Sandakan, Semporna, Lahad Datu dan beberapa kawasan di Sabah menghadapi gangguan elektrik (BLACKOUT). Sebab apa blackout adalah tidak pasti namun apa yang pasti pasukan Polis Diraja Malaysia dan Angkatan Tentera Malaysia sudah siap sedia menghabiskan riwayat saki baki penceroboh yang masuk ke Sabah.

Difahamkan Operasi yang bermula hari ini diketuai Ketua Polis Negara dan dibantu oleh Ketua Angkatan Tentera Malaysia. Pihak Polis melalui Komando 69 akan mengempur habis habisan penceroboh yang mana pihak Angkatan Tentera akan membantu dari segi logistik keperluan yang lain.

Pemikir mendoakan agar pasukan keselamatan kita selamat dalam misi kali ini dan harap juga agar orang awam yang tidak terlibat tidak menjadi mangsa dalam serangan yang akan menyusul nanti.


"Doa kami rakyat Malaysia bersama mu"

Mungkin akan ada impak apabila serangan ini dilancarkan yang akan dimainkan oleh pihak pembangkang Malaysia. Namun sudah tidak ada lagi yang rakyat Malaysia mahukan selain dari menumpaskan semua penceroboh dan mereka yang turut bersubahat melindungi ataupun memberi makan kepada penceroboh.

KITA  faham akan ada rakyat Sabah yang terdiri dari masyarakat Sulu akan terkorban namun ianya tidak mungkin dapat dielakkan jika mereka sendiri yang mencari nahas berdamping dengan penceroboh menentang pihak Keselamatan PDRM dan ATM.

Harap rakyat Malaysia mendoakan agar pasukan keselamatan kita selamat hendakNya... Amin.




Sumber : papagomo

2 comments:

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks

Kembali BERSUA

Sudah lama rasanya Pemikir tidak menulis di laman ini. Masa menjadi penghalang antara pemikir dan Blog Suara Pemikir. Dalam kesibukan ...