Tuesday, March 5, 2013

ISU Lahad Datu : KEHEBATAN Anwar Ibrahim TERSERLAH



ISU Lahad Datu : KEHEBATAN Anwar Ibrahim dalam memutar belit TERSERLAH
Apa yang lebih menarik ialah

Anwar cakap klu sabah tidak berada dibwh pr akan berlaku pergolakan disana... 

ehhh cm terlepas ckp je beliau nih..."

4 comments:

  1. ya udah memeng kerja nuar in dong

    ReplyDelete
  2. hehehe.... dah mmg dasar suke memutar belit. aku pon hampir tertipu... tp Allah buka mata ni utk lihat kepincangan dlm parti tu sendiri. dia mmg spesies takut ngan bayang2 sendiri dah ni. sape je yg suka buat rundingan n janji mcm2 ngan org luar ble dia menang?? dulu pon tgk anak2 dia g jumpa mcm2 org nak mintak lepas pak dia. la ni pak dia dah bebas x nak ngaku plak yg dia mmg pangai camtu. ceramah dia kt klang tu dia kata... "saya nak berkawan pon jd masalah".... aku kata dlm hati... mana x salah dah org yg ko nak berkawan tu mmg pengganas... tu x tau lg janji pe yg dia dah tabur kat dey ol.... mmg dasar putar alam. yg lawak tu org yg kuarkan artikel tu dia x nak saman.... tv msia n surat khabar kat msia ni jugak dia nk saman. pas tu kata plak yg online news philipines tu x kata pon dia yg culprit tu. tp setakat yg aku dgr kat tv n baca kat paper dey ol pon tak kata dia cuma dey ol kata perkara ni ada kaitan... alahai anwar....!!!

    ReplyDelete
  3. aku tak takut lanun dari laut mcm kiram tu,
    tapi aku lebih takut lanun dari darat macam BN dan umno sial tu.....
    itula lanun yg sebenar-benar nya...
    lanun paling besar di malaysia...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks