Wednesday, December 5, 2012

Ini Baru Namanya BODOH Besar


Ini Namanya BODOH Besar bukan lagi bodoh kecil.

Agak agak la kalau ye pun nak bagi nama.
Jangan Marah ye.
Ini adalah salah satu nama sungai yang berada tidak jauh dari Bandar Kuching Sarawak.

Gambar : Abang Nasiruddin

13 comments:

  1. eh ada ek nama sungai macam tu? macam kurang ajar je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada.. tu dia.. saya lah model kat pic tu. gambar tu saya snap kat pekan yg berada di bandaraya kuching...

      Delete
  2. gambor photoshop ke ape nie haha

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Samalah kita Leeza... mau tak tergelaknya

      Delete
  4. Telak nama kampung sebelah kampung tuan pulak... Hehehe... Kampung pertama tempat saya mencari rezeki dan mencurah bakti untuk anak bangsa... ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayang kampung salah kecil tiada sign board... kalau ada menarik juga tu untuk diulas

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Hahahaha kelako kelako

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks