Friday, December 7, 2012

Ikan SEPARUH Masak, Biar Betullll (Video)



Apa semua Ingat Telur SEPARUH Masak Je Ada ke, Ikan Pun Ada la Sekarang
Pelik sungguh tajuk Entri Pemikir kali ini kan. Tetapi benar, memang ada ikan separuh masak. Ikan tersebut hanya digoreng pada bahagian badan di dalam minyak kemudian di letakkan kuah atau perisa, tetapi bahagian kepalanya dibiarkan 'Raw' atau mentah dan tentunya masih boleh bernyawa (hidup)
Tapi tak sampai hati la Pemikir nak makan. Masakan sebegini popular di China dan dikatakan mempunyai faedah kesihatan.

Kalau anda kurang yakin, saksikan video ini



2 comments:

  1. Makkk oiii. ada orang snggup ke makan ikan yang nampak terseksa macam tu. Allahuakhbar menusia ni macam macam

    ReplyDelete
  2. pernah tengok video ni, oke tak sanggup nak tengok lagi.

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks