Wednesday, November 28, 2012

Masa SESUAI Mengejar Ranking Blog (Siri II)


1. Salam dan bertemu kembali. Inilah apa yang Pemikir perkatakan dalam entri sebelum ini (Masa SESUAI Mengejar Ranking Blog). Ada pun ranking ini adalah pada 31.10.2012. Pemikir merasakan kebanyakan blog ini memiliki Rank yang lebih baik sekarang kerana adanya Perhimpunan Agung UMNO yang sedang berlangsung di PWTC.

2. Bayangkanlah kesannya terhadap rank blog anda. Ini hanyalah dikalangan blogger Pro BN atau Pro-Kerajaan. Sebagaimana yang kita tahu, banyak lagi blog yang Glamour berkaitan politik terutamanya blog yang dimiliki ahli politik atau cybertrooper pembangkang.

3. Sebagaimana yang pemikir nyatakan sebelum ini. Bayangkan pergerakan ranking blog anda setelah blogger blogger ini kembali sunyi atau menyepi dari alam blog setelah selesainya Pilihan Raya Umum ke 13 nanti (PRU13). Ambil langkah segera dan jangan berputus asa dalam menempatkan ranking blog anda pada kedudukan yang baik seterusnya menjada PENDAPATAN sampingan yang baik.











4. Adapun ini hanyalah pandangan ikhlas dari blogger yang baru belajar mengenal dunia blog. Membuat sedikit pemerhatian agar bergerak seiring dan tidak tertinggal dalam mengejar ranking blog sebagaimana yang menjadi 'idaman' blogger blogger barau sebagaimana Pemikir. 

5. Seandainya ada salah dan silap terhadap pandangan ini mohon nasihat membina dari rakan rakan blogger sekalian. Harap maklum

Sumber : My Massa

5 comments:

  1. As salam,

    Sememangnya blog2 politik cukup panas memandangkan perang maya antara alat penting dlm arena politik sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah selesai PRU13 nanti suam suam kuku la tu

      Delete
  2. kalau buat pasal umno nih, banyak yang cek cek dekat google.

    ReplyDelete
  3. politik smpai bila pun tak habis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul politik tak kan habis tapi. kePANASAN blgger blogger akan lebih suam setelah PRU13 nanti.. hehe

      Delete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks