Sunday, November 25, 2012

(Kisah Benar ) Pengalaman PERTAMA Aku Digoda 18SX

Sekadar Hiasan
1. Godaan Wanita Itu Sangat Dahsyat. "Seperti ini lah waktu itu.." Pencerita beria-ria menunjukkan gambar ini menggambarkan bagaimana dasyatnya GODAAN yang pernah menguji Imanku.

2. Aku merupakan seorang lelaki yang sangat bahagia. Awek aku cantik dan kami telah bercinta selama lebih dari setahun, jadi kami memutuskan untuk bertunang. Hanya ada satu hal kecil sering mengganggu aku, iaitu adik awek aku, Fara yang lebih muda dan lebih cantik. Calon adik ipar aku itu sering mengenakan baju yang sangat ketat dan selalu tanpa bra. Jika di rumahnya Fara seolah-olah sengaja dan sering membungkuk ketika di depan aku menyebabkan aku sering 'terpaksa' melihat kemantapan dan keindahan flora dan fauna di sebalik bukit yang berkembar itu.
3. Suatu hari aku berkunjung ke rumah awek aku. Entah kenapa hari itu hanya Fara seorang diri berada di rumah lalu kami berdua lepak dan berborak berdua-duaan di dalam rumah. Hari itu Fara mengenakan baju kuning yang nipis dan sangat ketat. Berkali-kali aku cuba membawa mata aku ke pohon-pohon rambutan dan pokok gajus di luar rumah namun usahaku hanya sia-sia. Sedang asyik berborak tiba-tiba Fara mendekati dan membisikkan kepada aku bahawa dia sedang mempunyai perasaan dan keinginan yang tidak mampu ditahan lagi. Perlahan dia mengucap ditelinga aku bahawa dia ingin bercinta dengan aku sekali sebelum aku menikahi kakaknya. Aku benar-benar terkejut dan diam tidak mampu berkata apa-apa. Kemudian perlahan-lahan dia bangun menampakkan lekuk seluruh tubuhnya sambil berkata "Fara ingin ke bilik, kalau abang mahu ikut la Fara."

4. Aku merasa saat itu seluruh badan aku gementar melihat Fara selangkah demi selangkah perlahan dengan menggoda menaiki tangga ke biliknya. Ketika berada di puncak tangga dia melepaskan seluar dalamnya dan melemparkan ke arah aku. Aku tidak dapat menahan lagi lalu terus menuju ke pintu rumah dan berlari keluar menuju ke keretaku.

5. Tiba-tiba kedengaran tepukan gemuruh dari bawah rumah awek aku, seluruh keluarga dan awek aku keluar dari bawah rumah dan semuanya bertepuk tangan. Awek aku tersenyum bangga melihat aku, ayahnya mendekati aku lalu memeluk mengucap tahniah "Kami sekeluarga merasa sangat gembira kerana kamu telah lulus ujian kami, kamu ternyata pemuda yang sangat baik dan tidak mudah tergoda dengan pujuk rayu wanita."

Aku merasa sangat gembira dan dengan ini aku berpesan kepada korang semua: 
"Jangan sesekali menyimpan kondom anda di dalam dompet, simpanlah ia di dalam kereta"

Sekadar Hiburan
Kalau tak faham... Tak akhil Baligh lagi la tu.
Sumber : zamzarinazambri.blogspot.com


14 comments:

  1. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhakahakahakahakahakahakah nasib la hang

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Lulus sebab method soalan yang salah. serta nasib baik hehehe

      Delete
  3. huuuuu... macam2....
    leeza sbg perempuan.. no komen.. hihok....

    ReplyDelete
  4. hahahhahhah...hadoi, igtkn nk larikan diri, upenye amik kondom, adoiii, pecah perut tawe!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe tu la yg dinamakan nasib baik. ada gak yang tak faham tu. hehehe

      Delete
  5. simpan dalam kereta haha nasib baik

    ReplyDelete
  6. lawak. kalau x baca quote terakhir tu mati2 ingatkan dia berjaya atasi godaan. huhu...

    tp kalaulah ini cerita betul, mmg teruk family awek dia ni. sanggup suruh adiknye tu pakai seksi2 pastu lakon watak menggoda.

    sekadar pandangan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhehehehe sekdar hiburan rasanya. tapi yang kreatifnya ialah penulis atau pereka cerita ni kan>

      Delete
  7. tapi apa pun benda di dunia ni tak kan kekal selama2nya<, ingat tu daripada godaan..dan kenikmatan cuma sebentar saje..tapi noktah itam akan ada dalam ingatan individu tu walaupun dicuci dgn trojin haha...

    ReplyDelete
  8. Untuk ibu bapa yang nak sambut anak menantu, jangan sekali-kali cuba buat ujian sebegini... Haru nanti.... Hehehe

    ReplyDelete
  9. tggu la lepas kawin, belobos2 kau kene bisih hati kecilku

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks