Saturday, November 24, 2012

Bini KANTOI Dengan Jantan Lain Di Hotel



Dalam perkara sebegini Lelaki harus lebih dipersalahkan pada pandangan Pemikir.
Ini kerana Allah telah mengatakan bahawa lelaki adalah Pemimpin dan apa jua yang berlaku adalah atas kelemahan atau kehebatan pemimpin. Benda ini terjadi adalah atas kehebatan pemimpin untuk memujuk wanita tersebut walaupun telah bergelar isteri dan pada masa yang sama, juga kelemahan pemimpin itu untuk menilai baik buruknya.

Cumanya... Tidak dapat Pemikir bayangkan bagaimana perasaan suami ketika ini. Dalam harian metro semalam seorang suami telah membunuh kekasih isterinya dan mencederakan isteri sehingga parah. Tidak hairan ia boleh berlaku. Pemikir sendiri pun tak jamin berlaku sopan kalau ditempat dia.
Apa Kata Anda...?

Lihatlah sendiri Video Di Bawah
(Amaran: Video ini tidak sesuai ditonton oleh kanak kanak)
Pemikir pun tak habis atau menghayati betul betul video ini. Tak tahulah kenapa.
Antara Geram dan tak sanggup nak tengok kecurangan.







P/s: Adapun pemikir berani memaparkan video ini adalah bertujuan sebagai pengajaran kepada semua dan wajah pelaku adalah tidak jelas.

10 comments:

  1. Bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. byk janda kat luar tu awat kacau bini org? tapi pukul pun berpada-pada takut termati, org tu mati kita pulak yg ke dalam.

      Delete
  3. Mgkin yg difikir seronok je kot.xfkir azab Nya nti.

    ReplyDelete
  4. Kadang kadang kita sukar untuk mendapat jawapan kepada persoalan sebagini.

    ReplyDelete
  5. betul...btepuk sblh tgn manakn bbunyi..drpd dok terajang2 org baik muhasabah diri sendiri.

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks