Monday, July 23, 2012

HOT.. Perkahwinan Termuda : Syafiq (16tahun) & Yana (14tahun)


Majlis Perkahwinan Syafiq (16tahun)  & Yana (14tahun)
Khabarnya perkahwinan ini berlaku di Pahang.
Meriahnya..
Semoga bahagia Suara Pemikir ucapkan





7 comments:

  1. Semoga berbahagia..

    ReplyDelete
  2. kahwin awal boleh elakkan maksiat

    ReplyDelete
  3. Sesungguhnya mereka lebih mengetahui situasi mereka sendiri berbanding kita yang memerhati dari jauh. TAHNIAH...

    ReplyDelete
  4. ni mesti asyik berkepit je siang malam.

    mak bapak naik pening, tu yang famili pakat dok kawenkan jugak.

    ReplyDelete
  5. bagi aku ada baiknya dan ada kekurangannya,baiknya apa tau,sekurang-kurangnya pasangan ni dapat mengelakkan diri dari melakukan maksiat,meringankan bebanan mak ayah,menjaga kehormatan diri,tapi kekurangannya tu lah,boleh ke dia bagi bimbingan kat anak orang..jangan kawin ingan nak main je..tanggungjawab besar tu..rujuk pada orang tua tua,ambil tauladan dari orang lama.

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks