Thursday, June 7, 2012

Apa Sudah Jadi ... Gadis Melayu Lesbian


Gadis Melayu Lesbian ...
Melihat keadaan yang sebgini... Amat menyedihkan... Di mana silapnya... Semakin berpendidikan rakyat Malaysia semakin menjadi jadi perilaku masyarakatnya. Semoga mereka menemui kebenaran dan Insaf.
Saya pun tak terkata... 

15 comments:

  1. Astaghfirullah. hiburan berlebihan, iman ditinggalkan. inilah dia, manusia memang lupa diri. buat peringatan kita juga, jangan lalai. terlalu mengikut arus dunia.

    ReplyDelete
  2. Saat mencuri...berzina...iman mereka d cabut...
    Demikian adanya jua saat mereka bermaksiat...
    Semoga Allah memberikan mereka hidayah dan taufik..
    Semoga iman kembali ke dada mereka..
    Semoga mereka dpt membezakan yang hak dan bathil....
    Kasihan sungguh anak2 ini..kasihan sunggu

    ReplyDelete
  3. Konon konon Moden la tu...
    Orang jahiliah dah buat ribuan tahun dulu lagi hahaha

    ReplyDelete
  4. Bertudung tp tersingkap semua noda...aduhai melayu-islam..

    ReplyDelete
  5. jgn terpedaya dgn foto yg diubahsuai ini..lihat pd bntuk bdn dan kedudukan tngan kanan juga bntuk wajah yg brtudung hitam seolah olah lelaki..zaman teknologi trkini mmpu mengaburi mata kita..mgkin foto ni nak memburukkan imej wanita Islam dn Islam itu sndiri..

    ReplyDelete
  6. jika benar comment anonymous foto ttg kedua anak gadis adalah super impose @ diubah suai untuk djadikn cth sbgai gadis lesbian. sy minta 'suara pemikir' jujur dgn diri jgn jdikan sumber x sahih ini dijadikan sumber untuk berdakwah ke jln benar tp memburukkan maruah anak gadis ini. sbb muka slh seorgnya jelas dan dikenali. x elok mengaibkn org.

    Mmg betul hbgan sejenis ini makin menular. mudah2han suara pemikir dberikan kudrat untuk mengambil pendekatan yg lbh sesuai menangani isu hbgn sejenis ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. agaknya mereka ini bersalam kot.........terkadang-kadang adik beradik ada juga bercium seperti ini....almaklum lama tak jumpa..........kawam-kawan..jangan terlalu banyak.... prasangka.......

      Delete
  7. rasenye ni gambar super impose sebab tgk kedudukan tangan perempuan yang bertudung hitam tu.. cm kudung jer.. minta allah jauhkan perkara terkutuk ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah lakan cam pelik aje tangan dak tudung itam uh...mintak jauh kan ..!!

      Delete
  8. Ada kebarangkalian ianya super impose tetapi melaratnya budaya ini dalam masyarakat tidak boleh di pandang ringan

    ReplyDelete
  9. leeza pernah kena ngorat dgn dua org pengkid. haaa ... dua2 di reject n bisa kawan sahaja...
    hmmmmm....
    leeza pun tanda tanya lah knp mrk.
    sorang kwn leeza ni dulu pengkid, skrg dh jadi dua identiti. suka2 dia pakai tudung jd pompuan, suka2 dia berubah. hmmm
    nak nasihat pun tak lud sudah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga Allah memberikan hidayah dan petunjuk kepadanya dan juga diri kita

      Delete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks