Wednesday, May 9, 2012

Ada Kalanya Insan Itu Sukar Di Nilai...

video
"Buat tatapan MEREKA yang Berfikir..."
Kemungkinan;
1. Perempuan ini agak kurang siuman
2. Perempuan ini memang tak siuman.
3. Perempuan ini mungkin didera majikan, dan membalasnya kepada anak majikan.
4. Tapi yang tak ada kemungkinan lain perempuan yang ambik video ni tidak ada perasaan kesian.
Kemungkinan Yang Anda Rasa Pula...??

4 comments:

  1. Kemungkinan dia ni kena penjara lepas ni. cuma ku tersentuh melihat budak tu menghampiri perempuan gila tu.

    ReplyDelete
  2. Ciannya...die memang gila..org yg rakam video ni pn gile..aku xsanggup tgk...berlinang air mata...huhu

    ReplyDelete
  3. Bodoh punya orang, xde perasaan langsung pukul baby yg x berdosa...yg rakam vedio ni pun satu bodoh nak mampus..suka sgt ke tgk baby kena pukul...bangang bahlol setan.....kesian baby tu...semoga Allah membalas apa yg perempuan bodoh tu buat kat baby tu..

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana SUDI Singgah di www.suarapemikir.com
Kami Amat Menghargainya.
Thanks